Zmiana tymczasowych procedur obsługi klientów Przedsiębiorstwa Inżynierii Komunalnej Spółka z o.o.
W związku z drugim etapem znoszenia ograniczeń, wprowadzonych w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzeniania się koronowirusa SARS-CoV-2, od dnia dzisiejszego, tj. 5 maja 2020 r., otwieramy w ograniczonym zakresie kasę przedsiębiorstwa oraz Biuro Obsługi Klienta.
Kasa przedsiębiorstwa czynna będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
W tych samych godzinach otwarte zostaje Biuro Obsługi Klienta, jednakże bezpośrednia obsługa możliwa jest wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki, a klienci przyjmowani będą pojedynczo, z zachowaniem obowiązujących zasad zapewniających ochronę zdrowia.
Ponadto przypominamy – sprawy inne niż pilne – nadal załatwiać można tylko po uprzednim kontakcie telefonicznym lub e-mail’owym.
Nadal zachęcamy także do korzystania z systemu iBOK, dostępnego na stornie internetowej przedsiębiorstwa (www.pik-pszczyna.pl ), na której dostępne są formularze wniosków niezbędnych do załatwienia spraw. Prosimy również o składanie pism i wniosków w miarę możliwości drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną na adres 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 4 oraz regulowanie płatności w formie przelewów na rachunek bankowy, dostępny na fakturach. Przed wejściem do siedziby przedsiębiorstwa nadal dostępna jest skrzynka, w której składać można wszelka korespondencję oraz odczyty stanów liczników wody.
W każdym momencie do Państwa dyspozycji jest całodobowy bezpłatny numer alarmowy 994.
Zachęcamy do dalszego śledzenia naszej strony internetowej, gdzie na bieżąco zamieszczane będą dalsze informacje.