W związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 i wprowadzanymi ograniczeniami, od dnia dzisiejszego, tj. 2 listopada 2020 r., zmieniamy godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta oraz kasy przedsiębiorstwa.
Biuro Obsługi Klienta otwarte będzie w poniedziałek od godziny 7:00 do 15:00,
a w pozostałe dni robocze od godziny 7:00 do 14:00. Bezpośrednia obsługa możliwa jest wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki, a klienci przyjmowani będą pojedynczo,
z zachowaniem obowiązujących zasad zapewniających ochronę zdrowia
(tj. zakrywanie nosa i ust, dezynfekcja rąk i/lub zakładanie rękawiczek jednorazowych).
Kasa czynna będzie w poniedziałek od godziny 7:00 do 14:45, w pozostałe dni robocze
od godziny 7:00 do 13:45.
Ponadto przypominamy – sprawy inne niż pilne – nadal załatwiać można tylko po uprzednim kontakcie telefonicznym lub e-mail’owym.
Zachęcamy także do korzystania z systemu iBOK, dostępnego na stornie internetowej przedsiębiorstwa (www.pik-pszczyna.pl ), gdzie dostępne są formularze wniosków niezbędnych do załatwienia spraw. Prosimy również o składanie pism i wniosków w miarę możliwości drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną na adres 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 4 oraz regulowanie płatności w formie przelewów na rachunek bankowy, dostępny na fakturach.
W każdym momencie do Państwa dyspozycji jest całodobowy bezpłatny numer alarmowy 994.