W związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 i wprowadzanymi   ograniczeniami, od dnia dzisiejszego, tj. 2 listopada 2020 r., zmieniamy godziny otwarcia Biura Obsługi Klienta oraz kasy przedsiębiorstwa.

Biuro Obsługi Klienta otwarte będzie w poniedziałek od godziny 7:00 do 15:00,
a w pozostałe dni robocze od godziny 7:00 do 14:00. Bezpośrednia obsługa możliwa jest wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki, a klienci przyjmowani będą pojedynczo,
z zachowaniem obowiązujących zasad zapewniających ochronę zdrowia

(tj. zakrywanie nosa i ust, dezynfekcja rąk i/lub zakładanie rękawiczek jednorazowych).  

Kasa czynna będzie w poniedziałek od godziny 7:00 do 14:45, w pozostałe dni robocze
od godziny 7:00 do 13:45.

Ponadto przypominamy – sprawy inne niż pilne – nadal załatwiać można tylko po uprzednim kontakcie telefonicznym lub e-mail’owym.

Zachęcamy także do korzystania z systemu iBOK, dostępnego na stornie internetowej przedsiębiorstwa (www.pik-pszczyna.pl ), gdzie dostępne są formularze wniosków niezbędnych do załatwienia spraw.  Prosimy również o składanie pism i wniosków w miarę możliwości drogą elektroniczną lub pocztą tradycyjną na adres 43-200 Pszczyna ul. Zdrojowa 4 oraz regulowanie płatności w formie przelewów na rachunek bankowy, dostępny na fakturach.

W każdym momencie do Państwa dyspozycji jest całodobowy bezpłatny numer alarmowy 994.