Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów, Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej w Pszczynie z radością informuje o uruchomieniu Internetowego Biura Obsługi Klienta. System iBOK to platforma internetowa umożliwiająca wgląd w aktualne dane, umowy, rozrachunki, pobieranie dokumentów oraz faktur, podawanie odczytów wodomierza, rejestrowanie zgłoszeń i usprawniające kontakt pomiędzy Klientami, a przedsiębiorstwem.
Jakie korzyści wiążą się z rejestracją w serwisie iBOK?
- szybki dostęp do informacji
- dostęp przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
- oszczędność czasu i komfort obsługi
- gwarancja szybkiego, bezpiecznego, szyfrowanego połączenia
- darmowe korzystanie z platformy
Założenie konta w serwisie iBOK jest bardzo proste, i nie wymaga wychodzenia z domu. Na stronie rejestracji nowego użytkownika Klienci muszą podać kilka podstawowych informacji, takich jak proponowany login, nazwa użytkownik, adres e-mail i numer ostatniej faktury, a także utworzyć bezpieczne hasło. Hasło powinno składać się z minimum 8 znaków i zawierać minimum:
- jedną wielką literę
- jedną małą literę
- jedną cyfrę
- jeden znak specjalny (np. kropka, wykrzyknik, gwiazdka)
Mamy nadzieję, że uruchomienie platformy ułatwi Państwu wszelkie formalności związane z dostarczaniem wody do Państwa mieszkań i domów.
Dostęp do serwisu iBOK możliwy jest przez menu u góry strony.