Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów, Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej w Pszczynie z radością informuje o uruchomieniu Internetowego Biura Obsługi Klienta. System iBOK to platforma internetowa umożliwiająca wgląd w aktualne dane, umowy, rozrachunki, pobieranie dokumentów oraz faktur, podawanie odczytów wodomierza, rejestrowanie zgłoszeń i usprawniające kontakt pomiędzy Klientami, a przedsiębiorstwem.

Jakie korzyści wiążą się z rejestracją w serwisie iBOK?

  • szybki dostęp do informacji
  • dostęp przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
  • oszczędność czasu i komfort obsługi
  • gwarancja szybkiego, bezpiecznego, szyfrowanego połączenia
  • darmowe korzystanie z platformy

Założenie konta w serwisie iBOK jest bardzo proste, i nie wymaga wychodzenia z domu. Na stronie rejestracji nowego użytkownika Klienci muszą podać kilka podstawowych informacji, takich jak proponowany login, nazwa użytkownik, adres e-mail i numer ostatniej faktury, a także utworzyć bezpieczne hasło. Hasło powinno składać się z minimum 8 znaków i zawierać minimum:

  • jedną wielką literę
  • jedną małą literę
  • jedną cyfrę
  • jeden znak specjalny (np. kropka, wykrzyknik, gwiazdka)

Mamy nadzieję, że uruchomienie platformy ułatwi Państwu wszelkie formalności związane z dostarczaniem wody do Państwa mieszkań i domów.

Dostęp do serwisu iBOK możliwy jest przez menu u góry strony.

Otagowano